Första dagen i skolan efter lovet. CHECK

Publicerat 2013-01-08 kl. 21:14:07 || Life as you know it.
Ännu mer sug efter sommar, värme och utlandet.
Första dagen i skolan är då avklarad. Som tur var hade jag inte så lång dag, men inte för det var det enklare att ta sig igenom den. Fick iallafall med mig en Chai Latte påvägen hem. Min nya drog. Morfi hämtade mig i Tumba och sen kom jag hem och tränade samt åt lite innan jag målade mina naglar och läste ut min svenskabok.
nu försöker jag skriva en muntlig redovisning som jag ska ha på max fem minuter om Old School tatueringar. Hur nu detta ska gå. har fram till Torsdag på mig då jag ska ha redovisningen. Ska även försöka skriva en analys på svenks boken till på torsdag plus plugga några franska saker. Åh gud och det här var första dagen i skolan.
Har inte så lång dag imorgon heller. Slutar fem i två och efter det ska jag snabbt förbi ordning och reda och se ifall de har en fin allmenacka som jag kan köpa och sen hem för plugg och träning. Ska även försöka hinna skriva massa med andra grejer som jag måste göra denna vecka. AAAAHHHH kaos. och som sagt skolan har knappt börjat igen. Kul, tack för den skolan. tack. Så nu ska jag inte sitta här vid bloggen längre utan verkligen försöka skriva den här jäkla cp saken och sen sova så jag orkar upp imorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0