Grattis Morfi + Grattis på namnsdagen Agnes

Publicerat 2013-01-22 kl. 09:03:07 || Life as you know it.
saknar mitt långa hår innan jag klippte det och saknar mina rosa toppar.
Grattis älskade Morfar på födelsedagen i efterskott och grattis på namnsdagen Agnes(och alla andra människor som heter Agnes) i efterskott.
Firade min morfar igår kväll, med släkten på middag. Trevlig. Hann dock inte träna, men hann att fixa en grej till stipendiet. Ska försöka få det färdigt idag. Det mesta av det iallafall.
Idag är jag jätte trött. Vill helst sova. Ska plugga, träna och fixa stipendium när jag kommer hem. Har massor fast ingenting att plugga. Vet inte riktigt vad det är jag ska plugga så att säga. Men har saker som måste göras.
PEACE PEEPS. CATCH YOU ON THE FLIP SIDE. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0