Helg resumé

Publicerat 2013-01-13 kl. 19:51:00 || Life as you know it.
 bild
Söndag kväll och helgen är redan slut och det är dags för en ny vecka i skolan. Inte alls så taggad och vill helst inte gå tillbaka till skolan imorgon. Men det händer iallafall tre roliga saker denna vecka möjligtvis fyra.
Helgen har varit bra och lördagen spenderades hemma i sängen och film kollande och sen hemma hos Adele med Elina för lite chill bara.
Pappa hämta mig runt tolv ovh jag åkte hem och tog det lite lugnt innan mamma och jag åkte till stallet för att sen hem och träna, äta pizza till middag igen (ooopsi, men man får offra sig när köket inte funkar) och sen ta ett bad.
Nu ska jag bara surfa runt lite på internet, kolla på en film kanske? Innan jag ska sova.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0