skulle inte sitta fel

Publicerat 2013-01-07 kl. 22:48:11 || Dear Diary
Mina vinter känslor och all min kärlek till snön är som bort blåst nu. Iallafall nästan. Vill inget annat än att sätta på mig mina shorts, vans, en fin tröja och mina solglasögon. Vill bara att det ska vara vår och varmt nu. Men vi är bara i början på januari och har minst två vinter månader kvar. Börja räkna ner.
 
Sånna coola aztec shorts och ett par nya fina vans i någon cool färg ska införskaffats så fort som.
 
 
ett par nya toms ska även införskaffas då jag använd sönder mina. Men den här gången ett par vinröda tror jag eller även dem med aztec mönster?? Mammiiiii, du ska snart till London???? jag älskar dig.
Kommentarer
Postat av: Elin

Skojar du med mig, vill också ha aztecmönstrade shorts, haha. Och jag vill också ha vår nu, bajsvinter :(

2013-01-07 @ 23:53:55
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Elin

SV: Skulle inte förvåna mig om vi är det!

Hahahaha visst? Gracias! Por favor!

2013-01-08 @ 21:07:26
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0