Gotland bound

Publicerat 2013-07-24 kl. 00:07:44 || Före USA
Känner att många av mina rubriker har Gotland i sig för tillfället. Detta av den enkla anldeningen till att jag inte har en aning om vad jag sks skrivai rubrikerna. Fortfarande är internet väääääldigt segt och jobbigt så uppdateringen suger många olika saker. Men annars mår jag ganska bra. Älskar Gotland fortfarande om inte mer som jag gjorde i början av sommarn.
 
Idag, den 23 juli, började Elin N (måste komma på bättre smeknamn till alla mina Elins.) sitt utbytesår och åkte idag till New York för en tre dagars landing camp för att sen resa vidare mot sin familj i Michigan. Imorgon åker x-antal utbytisar iväg. Emma åker i mitten av Augusti och andra åker i början. Och här sitter jag och väntar fortfarande på att få familj och få reda på något mer, någon slags uppdatering om vad som kommer hända mer. Men nej, fortfarande helt dött på den fronten. Otroligt segt och jag vill bara veta nu nu nu. Känns som man lever på lånadtid, som Emma så fint sa. Jag vet inte vad jag kan planera in och jag vet inte vad som ska hinnas med. Har ingenting fixat, förutom en present till den kommande värdfamiljen och min resväska redo. Men ingenting annat. Eller jo Visat är färdigt vilket är otroligt skönt och jag tror att bank kort och sånt är färdigt också. Måste dock kolla hur jag ska göra med mobilen. Där ligger väl nästa problem. Samt vad jag ska packa..
 
Anyway, så har jag blivit jätte fotosugen de senaste dagarna här nere så ska försöka fota massor så jag både har för att visa här i bloggen när jag får bättre internet samt till att ha med mig. Dock så har jag tappat bort min kameraladdare. Hoppsan. Men somsagt, bilerna får komma upp när jag har bättre internet. Har iallafall något att göra, redigera bilder är det vill säga.
Jag har inte någon koll längre över vad jag pratar om så tror vi ska runda av detta inlägg här så åter kommer jag snart! PEACE OUT SUCKERS
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: NEJ, säg inte upp våran vänskap för då dör jag. Och eftersom jag inte får säga att du är lika snygg eller snyggare så säger jag att du är vacker, tilldragande, attraktiv, tjusig, skarp, söt, elegant, snitsig, flott och vass (måste älska synonymer.se) precis som du är och jag älskar dig.

2013-07-24 @ 00:23:57
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0