Gotland

Publicerat 2013-07-16 kl. 22:41:52 || Life as you know it.
Hallå, tänkte komma upp med, somvanligt, en dålig bortförklaring till varför jag inte har skrivit på några dagar. Men den enda anledningen jag kan komma på är att bloggen och internet har inte funnits i mitt huvud what so ever. Har inte ens tänkt tanken att jaag borde ta fram datorn och blogga. Plus att mitt internet inte är så mycket och segt så det har liksom inte blivit av. Är ledsen men ändå inte för det.
Det ni har missat är att vädret har vart toppen på Gotland och jag har vart på Fårö och solat och chillat på stranden vart med mina syskon, träffat massor med folk och sovit. Mycket mer har jag inte gjort. Det är ungefär det vanliga som händer här nere på Gotland. Åkt lite longboard har jag också gjort!
 
Tänkte meddela att jag hittat ett kort med 50gb fri surf på, på de kommande 7 dagarna så förhoppningsvis blir det mer uppdatering dessa 7 dagar fram över!
 
Hur har ni haft det dem senaste dagarna? Bra, hoppas jag! Vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva men kände att jag behövde uppdatera er om vad som har hänt och bara säga att jag lever. -Jag lever! Så, då var det också gjort. Nu är det dags för mig att säga hejdå och på återseende så hörs vi förhoppningsvis imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0