Liar liar pants on fire

Publicerat 2013-07-21 kl. 22:57:47 || Life as you know it.
Världens bästa pappa och jag på hans födelsedag.
 
Jag måste sluta lova saker. Framförallt att jag ska blogga mer. För riktigt så blev det ju inte. Men det är sommar och ordet internet är inte så bra här nere. Så bloggningen kommer i skym undan..
Har dessutom inte hänt så mycket mer än vad jag skrivit i det senaste inlägget. Allting står väldigt still på alla fronter för tillfället. Händer inte alls mycket i mitt liv och jag älskar det! Allting är ungefär som jag vill. Bara att jag saknar alla mina vänner och jag har ätit alldeles för onyttigt och motionerat för alldeles för lite, så det ska jag försöka ta upp igen.
 
Ska boka hem resan snart, men mina föräldrar åker inte hem fören senare så kommer kanske bo hos Adele ett tag. Men det har jag inget emot alls. Plus då hinner jag träffa alla vänner jag vill osv. :)
 
Jag har ingen aning om vad jag vill blogga eller vad jag ska blogga om så denna uppdatering var lite onödig. Men ville säga att jag lever och inget nytt och intressant har hänt..
Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, ja, ja, kom hem!

SV: Haha ja, det var väl för väl! <3

2013-07-22 @ 02:32:13
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0