Long time no see

Publicerat 2013-07-04 kl. 14:06:43 || Life as you know it.
 
Halloj! Hur är det med er? Hur går erat sommarlov? Eller semester, eller om ni kanske fortfarande jobbar eller har sommarlov. Oj, det här gick inte riktigt som jag tänkt. Anyway, hoppas ni har det super bra och tar vara på de fina sommardagarna som kommer och lite hur de vill!
 
Jag sitter fortfarande på Gotland med lite mer internet än vad jag hade förut som jag skrev i inlägget innan. Adele kom hit i Söndags och därför har uppdateringen vart lite dålig. Ber om ursäkt för det, men så kan de vara. Vi har inte gjort så jätte mycket, mest de som faller oss in och det är väl det man ska göra när man har sommalov eller? Ikväll går iallafall båten hemåt mot Sverige, fastlandet, igen. Lite tråkigt, men som tur är jag bara hemma i någon vecka och åker sen ner igen. Under tiden jag är hemma ska jag försöka träffa resterande vänner och ovänner, för man vet ju inte hur mycket tid och hur många gånger jag hinner träffa dem innan jag åker. Ska även ner till Skövde för att fira min systers pojkvän, Kalle som fyller 25. Vilket kommer säkert bli jätte trevligt. Ska även till ambassaden på måndag för att söka mitt visum, är lite nervös, som resterande utbytesstudenter, men alla som har vart där har sagt att de är snälla och allt går hyfsat snabbt så borde inte vara någon fara.
 
Ska även försöka skriva lite mer om kommande utbytesår, eftersom det är nu en ganska stor anledning till att jag bloggar. Har ju även fått designen fixad av världens bästa Mattsson, Tack igen! <3
Mamma kom hem med en orange och fin resväska till mig här om dagen och, om man kan bli kär i en väska är jag head over heels in love med den. Ska försöka fota den snart så ni kan få se hur otroligt fin den är.
 
Alla inlägg jag skriver blir så mycket längre än vad som är tänkt från början. Menmen, nu måste jag återgå till att städa och packa så allt blir färdigt tills vi ska åka.
Ha de bra folk, så hörs vi snart igen! Massvis med kärlek till er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0