Tisdag!

Publicerat 2013-07-09 kl. 10:49:40 || Life as you know it.
Gammal bild på mig och Jossan, är vi inte lika?
 
Äntligen uppdaterar jag som vanligt igen, ungefär iallafall. Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag beger mig in mot stan för att möta upp Adele och Julia för lite lunch. 
Vet egentligen inte vad jag ska skirva om men, ville updatera iallafall. Ska in till stan till halv ett och möta upp dem. Sen lite senare kanske jag ska möta Sara en snabbis också för att ta en glass eller något. Ska bli kul att träffa några av mina fina vänner. Ska även träffa några till imorgon för lite picknick eller något! Kommer bli skönt att prata av sig lite och bara vara med folk som man absolut stormtrivs med! 
 
Igår kväll kom Jossan hem också. Efter middagen kollade jag och Jossan först på "monsters inc." Typ en av de bästa filmerna någonsin och sen på "Skattkammarplaneten", den var bättre än vad jag mindes. Tyckte den var lite läskig oc tråkig när jag var liten så har inte kollat på den ordentligt på jätte länge. Påtal om Jossan så fick vi höra x antal gånger i helgen att vi ser ut att vara tvillingar, vill bara förtydliga att det är 8 år imellan oss. Lite roligt, min syster tycker det är sisådär kul och jag tycker inte vi är så lika, men x antal gånger sedda som tvillingar, eller samma person eller att det var max 3 år imellan. Så antigngen ser jag lite äldre ut än vad jag är eller så ser min syster yngre ut än vad hon är. Lite kul ändå. Men somsagt det är 8 år imellan oss och vi är inte tvillingar! 
Fick även hem lite nya saker som jag och amma beställde från H&M. Petter, alltså min kontaktperson för USA som jobbar på STS, sa att vi inte borde köpa så mycket nya kläder innan vi åker, både för att man får ha med sig sisådär 23 kg och även för att de har ett annat mode. Men det är ju så svårt. Men ska försöka spara det jag har kvar nu och shoppa mer när jag är i New York på förberedelse veckan! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0