What if you don't like me, What if I'm being naive

Publicerat 2013-07-10 kl. 15:06:52 || Före USA
 
Well, well, well, nu kommer vi till dethär hur man börjat ett inlägg igen och vad ska man ha som rubrik? Jag har verkligen ingen aning till vardera.. Låten ovan är min nya drog för den är så bra! Bara så ni vet det.
 
Igår träffade jag Adele och Julia, vi åt lite lunch och sen så gick vi runt lite på stan. Vid halv fyra mötte vi upp Sara också så tog vi en glass och fortsatte att bara prata prata prata! Det var så otoligt skönt och mysigt att träffa dem igen. Jag ska även träffa dem plus massor med fler idag. Har nog inte gjort såhär mycket på hela sommarlovet som jag har gjort den här veckan! Men det känns bra! Är så troligt trött bara!
 
Inför USA måste jag väl snart börja tänka på vad jag ska ha med mig och göra en pakningslisa. Åh herregud. Kommer aldrig klara det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0