Fånga dagen?

Publicerat 2013-06-10 kl. 22:09:54 || Life as you know it.
 
Kan väl inte riktigt säga att jag fångade denhär dagen som jag borde ha gjort. Vaknade runt halv två och har där efter inte gjort ett piss.. Men kände att första riktiga dagen på sommarlovet är det okej att inte göra någonting på. Till imorgon har jag dock ställt klockan på 10 för solen ska titta fram lite mer än vad den gjort idag och det måste man ta vara på, så då ska jag upp coh sola. Bestämde även idag att på söndag så ska ja ha going away party för mig så ska väl försöka städa lite i huset och planera inför det! Ska bli kul.
Nu ska jag återgå till att inte göra någonting, samt redigera bilder från Hannas student.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0