Hoppsan

Publicerat 2013-06-17 kl. 14:39:57 || Före USA
Jag är verkligen jätte dålig på att uppdatera. Men till mitt försvar så har mitt internet inte fungerat igen. Det är helt kaos. Det mesta är kaos i mitt hus för tillfället. Samt att jag hade mitt going away party igår. Så bakade hela morgonen sen hade vi gäster hela dagen och sen stannade Hanna här inatt. Vi har idag bara kollat på vampire diaries och suttit ute på altanen och pratat.
Igår var jätte trevligt och kommer sakna mig släkt och familj massor, men är jätte taggad på att åka och framförallt att få familj. Ska försöka göra iordning alla visum papprena ikväll och sen boka tid den 7 juli för att åka till ambassaden. Är lite närvös för det, men alla som har vart där säger att det inte är farligt, bara jobbigt att vänta eftersom man får vänta i många timmar. Men det ska vi säkert lösa på ett eller annat sätt. Elin och Emma skulle gå samma dag så kommer förhoppningsvis ha någon att prata med.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0