Jag lever!

Publicerat 2013-06-03 kl. 10:48:47 || Life as you know it.
Jag vt inte riktigt vad som händer med min uppdatreing under helgen. Men det blir helt enkelt ingen uppdatering. Jag är inte död jag lovar, även fast min mamma trodde att jag var det på lördagen. sov i ca 12 timmar, hade kunnat sova fler om inte min syster väckte mig. Men det var något av det skönaste jag gjort på länge! Tror det var efter all stress som har med skolan att göra och nu var allt färdigt och jag kan bara slappna av.
Min syster flyttade även i lördags. Vilket både är roligt och väldigt tråkigt. Men det kanske jag borde vänja mig vid, att inte ha min syster next door hela tiden, efter som att inom loppet av typ två månader är jag påväg till USA i 10 månader, och då blir det vädigt svårt att ha min syster brevid mig.
I söndags chillade jag bara massor, solade och gjorde ingeting. Så finns inget att berätta mer.
 
Filmade lite medan jag var i stan i fredags så ska försöka fixa ihop en film av det. Ska även filma i veckan då det är utspark, utspring av min kusinm, plus min skola, middag och picknick med klassen och sen avslutningen. TAGGA! Snart där!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0