Packad och färdig

Publicerat 2013-06-20 kl. 21:22:20 || Life as you know it.
Detta är då somsagt inte allt.
Agnes, varför packar du inte bara ner hela ditt rum? Mycket bra fråga, hela garederoben är iallafall med. Jag har ungefär lika mycker packning som min mamma och pappa tillsammans. Fruktar bara inför dagen jag måste packa till USA. Om jag har med mig en snowboardbag plus lite till när jag ska åka till Gotland i några veckor, tänk då hur mycket jag vill ha med när jag ska till USA för ett år. Herregud. Detta kommer inte sluta bra. Nu håller vi tummarna för att allting får plats i bilen också.
Är iallafall färdig med allt nu och sitter i min säng och gör ingenting alls. Tänker inte heller sova då vi ska upp igen vid fem så kan lika gärna dygna och sova på båten sen, mycket mer värt.
 
Har gjort iordning två tidsinställda inlägg för imorgon, sen har jag även med mig ett internet ner så ska försöka blogga så mycket som jag kan, och även försöka med en ny video! Önska mig lycka till på den fronten.
 
See you on the flip side motherfuckers! Nej men Agnes, vad säger du? Menar, ha det så bra så hörs vi! Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0