Prisa Gudarna

Publicerat 2013-06-29 kl. 14:44:30 || Life as you know it.
Jag snodde lite internet från min mammas mobil, men jag får snart tillbaka mitt också, och då ska uppdateringen bli bättre promise! 
Har egentligen inte jätte mycket att berätta om. Var väl någonstans efter midsommar som internetet tod slut och uppdateringen stupade. Hanna och hennes pojkvän Melker har vart nere på Gotland under tiden. De åkte dock hem igår/inatt. Vilket är lite tråkigt. Vi har spelar massor med monopol, vet inte ens hur många gånger och jag har sisådär vunnit en gång. Men men, jag är inte deppig för det. Monopol är i sig väldigt kul förövrigt. Vi har även vart inne på akuten för att Hanna trodde hon hade ett fiskben som satt fast i halsen. Som lite tur till det så fick vi äta glass på glassbarerna som finns där. Prisa gudarna för det. 
 
Imorgon åker jag och pappa kanske mamma in till Visby för att hämta Adele som kommer ner i några dagar, tills vi åker hem igen för att fira Kalle som fyller 25. 
Mer finns det egentligen inte att uppdatera om. För det har inte hänt så mycket mer. 
 
Har ännu inte hört något från USA. Men nästa måndag ska jag till ambassaden för att söka visum. Skolorna i USA har dessutom stängt nu för fyra veckor så kommer antagligen inte höra något från dem under tiden där heller.
 
Ja, det var väl det. Vi hörs snart igen peeps. 
Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaaaaaaaaaaaaa, då hinner jag komma hem från Turkiet och Åland och allt. Skitbra.

2013-06-30 @ 00:28:28
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0