Rubriker suger.

Publicerat 2013-06-15 kl. 04:17:13 || Life as you know it.
 
Satt länge och tänkte på vad man ska skriva för rubrik och kom tillslut fram till att rubriker helt enkelt suger.
Vet inte heller vad jag ska skriva om, men tänkte börja inlägget sådär slagkraftigt som min svenska lärare har lärt mig. - för att ja min inledning var riktigt slagkratig!
Vilket fall som helst så tänker jag inte be om ursäkt för att jag inte blogga igår, eller jo säger förlåt för att jag inte gjorde det, men tänker inte komma med någon dålig ursäkt till varför. För det har jag inte. Gjorde ingenting igår. Verkligen ingenting. Så somsagt ledsen för ingen bloggning igår för jag hade all tid i världen men jag bloggade inte.
 
Tänkte även säga ett tack för att det redan vart inne några personer klockan fyra på morgonen. Tack för det!
Är otroligt övertrött at the moment så borde egentligen inte skriva mer på detta inlägg för det kommer bara spåra ur totalt. Kommer antaglien sluta med att jag sitter och pratar om morötter och enhörningar. Enhörning är förövrigt ett väldigt fint ord, låter väldigt sago berättelse aktigt och morötter är ett väldigt fult ord.
 
Ska iallafall sova snart, så vi hörs senare. Tänkte skriva imorgon men det är samma dag. Knas. Godnatt.
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Varsååågoood kära du! <3
Vissssst, finaste!

2013-06-15 @ 12:52:38
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0