Sommarlov solen lyser skönt

Publicerat 2013-06-08 kl. 17:21:11 || Life as you know it.
Hejdå KSG, vi ses om ett år!
Hej hej hej, hur mår ni? Jag mår bra! Haft fullt upp denna vecka och har knappt sett min dator, där är även anledningen till varför jag inte uppdaterat! Sista skoldagen i måndags, shopping efter för att hitta något till skolavslutningen (vilket sen slutade i att jag tog en annan sak iallafall). Tisdag, utspark i skolan, present köpande till Hanna, och sen student mottagning. Onsdag student firande hela dagen. (bilder + film kommer från det) Torsdag, nationaldag, sorunda festivalen, student mottagning och sen picknick med klassen på kvällen, sov hos syster. Fredag, skolavslutning (vilket slutade i gråtfest och jag fick sminka om mig helt och hållet) samt sen umgås med några klasskompisar, mysig middag med familjen (minus syster och kalle) och sen star wars episod två kollande. Somnade dock mitt i så får kolla klart på den sen. Idag har jag solat och hjälpt till lite med veden. Vis sju ska jag möta Adele i tumba så ska vi kolla på bio.
 
Ska bättra mig med bloggningen. Ska även starta operation: vända på dygnet. Nu när jag har sommarlov och allt. Så nattens planer består av det jag missade av star wars, samt städa rummet och redigera bilder och sätta ihop en video. Ska bli en bättre uppdatering efter detta somsagt.
Men nu vet ni vad ni missat. Förlåt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0