Söndagsångest (minus ångest delen)

Publicerat 2013-06-09 kl. 19:20:46 || Life as you know it.
Hemma från Adele nu, sov där inatt, så mina planer blev inte av. Bion var SÅÅÅÅ bra! Som resten av alla Fast and Furious. Mitt liv är dessa filmer! Älskar dem. Somsagt sov hos Adele sen efter, vi kollade på lite tv innan vi slocknade framför tv:n. Vaknade runt halv tolv sen var jag vaken till halv tre, tre då Adele bestämde sig för att vakna. Vi satt sen och kollade på tv och åt lite våfflor. Vid halv sex kom mamma och pappa och hämtade mig och vi köpte thai och sushi.
Just i denns sekund skypear jag med Sara, Julia och Maila som är i Spanien at the moment. De verkar ha det toppen bra och jag är lagom avundsjuk!
Så nu ska jag återgå till att prata med dem! Och sen redigera bilder och videon! Som jag skulle gjort igår!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0