Sova på soffan

Publicerat 2013-06-18 kl. 23:52:00 || Före USA
 
Lämnade mitt underbara, underbara rum för att - möjligtvis - sova på soffan, för att dethär är det enda stället i mitt hus där internet fungerar! Oh happy days. Så funderar faktiskt på att hämta upp mitt täcke och somna här sen? Eller så får jag helt enkelt ta mitt pick pack och gå ner igen sen efter jag har kollat färdigt runt på internet. Herrejesus vad det lät som en jätte konstig svenska, och det där med. Hjälp. Anyway. Så tänkte bara uppdatera er om det, för jag vet att ni ville veta. Viktigt att hålla er uppdaterade om sådant här.
 
På USA fronten, har jag dock suttit och fixat med visum papper hela kvällen, är fortfarande inte riktigt färdig. Det finns massor som man ska fylla i och ha med sig och göra. Jobbigast hit in tills. Längtar, och väntar fortfarande på att de ska ringa och säga att jag fått familj, men det kommer väl antagligen dröja ett tag till.
 
Aja, på återseende fellow läsare. Vi hörs någon annan gång!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0