8 Bekännelser.

Publicerat 2013-03-07 kl. 09:35:34 || Dear Diary
Blev utmanad av Elin att skriva 8 bekännerlser om mig själv. So here we go.
 
  1.  Jag kan nudda näsan med tungan och vända min tunga upp och ner. Detta är dessutom inget jag låter folk missa, för det är min hemliga talang som nu inte är så hemlig längre.
  2. Jag har ett tvångsbeteende där jag måste knacka på en burks topp innan jag öppnar den. Ni vet sådär tre snabba och två korta. Som man alltid kanckar när man ska knacka någonstans. Säg att ni vet vad jag menar?
  3. Varje sommar sen jag var född har jag spenderat minst fyra veckor nere på Gotland. Då både min mormor/morfar och farmor/farfar har haft sommarstuga där och sen x-antal år tillbaka har min familj ett eget hus nere i byn Ljugarn som ligger ungefär rakt över ön sätt från Visby.
  4. När jag blir äldre vill jag flytta utomlands. Helst till England, USA eller Australien. Jag har dock bara besökt USA.
  5. När jag var liten firade vi 3 jular, tror jag det var, i Schwiez. Då min kusin bodde där, det var även där jag lärde mig att åka skidor.
  6. Om jag kunde och hade råd skulle jag åka på semester i Thailand 3 veckor minst en gång om året. Varför? Vädret, människorna, maten, allt.
  7. Jag vill tatuera min fot med texten "vill i pappas fotspår gå.." som kommer från Magnus Ugglas låt "Mälarökyrka" som är min och min pappas favorit låt.
  8. Två saker som jag inte tycker om är allt för trånga utryummen och bli kladdig om mina händer. Jag har nästintill klaostrofobi, dock inte så stark och jag tycker det verkligen är jätte jobbigt att få mina händer kladdiga och massor med kladd under naglarna osv.
 
Så nu har jag skrivit dessa 8 bekännelser. Bajs till Elin för att hon utmana mig och jag suger på att komma på saker. Men nu är det färdogt och jag utmanar Sara och Julia.
Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: Jag vann en platta Celsius för typ 1-2 månader sen så jag har inte värsta super kollen på vart man kan köpa dom, men ICA säljer om jag minns rätt och så brukar olika gym sälja dom också :) Priset ligger mellan 20-30 kr/ bruk :)

2013-03-07 @ 16:25:24
URL: http://keepitup.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0