blogg kändis..

Publicerat 2013-03-12 kl. 19:47:49 || Life as you know it.
... haha jag kan ju alltid önska. Men då statistiken har ökat något, så kände jag att jag var tvungen att uppdatera
mera! Vi kan ju alltid försöka.
Skolan idag har inte varit särsklit produktiv och jag vill helst inte gå tillbaka på jätte länge. Men skolan måste man gå till. Annars får man inge jobb eller annat. Så bit ihop och var glad! Det ska jag försöka göra. Orkar dock inte bry mig så mycket. Men som jag nämde tidigare ser jag jätte mycket framimot lördag, fredag också iåförsig. Fredag ska jag antingen ha syster kväll men världens bästa stora syster eller umgås med Elina och Adele samt mer??? och lördag blir det möte med utbytisar och sen fest på kvällen, kanske även tennis spelning med min bror. Måste ju kunna något annat än ridning när jag åker till USA.
Men nu står maten på borde och jag håller på att hungra ihjäl. PEACE
 
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: JA TACK! KEEP 'EM COMING! (nej, mest till mig?!)
<3

2013-03-13 @ 09:06:00
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0