Bye bye frihet!

Publicerat 2013-03-03 kl. 18:53:07 || Dear Diary
Hej, eller något. Igår var ajg i stan med Geremrud. Vi gick runt och kolla i lite affärer samt åt på ett cafe och låtsades att vi var i New York igen. Fick med mig hem Adeles födelsedags present och lite nagellack. Annars inte så mycket mer. Vill dock köpa två par jeans, en tshirt och en jacka. Får se hur det blir med den saken. På kvällen kom Adele hit så hade jag lagat middag så vi åt och kollade på film fram till klockan fem då vi bestämde oss för att det kanske var bra att gå och sova. Vaknade idag runt halv ett och har barat kollat på film fram tills nu då jag ska äta och sen till stallet och efter det förbereda mig för skola imorgon. Jag vill inte.
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kan shoppaaaa togetheeeer, jag vill också köpa sakeeeer

2013-03-03 @ 20:22:18
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0