Dött

Publicerat 2013-03-11 kl. 11:54:39 || Dear Diary
Anywhere would be great
Den här hlegen har mest beståt av att inte göra så mycket alls, lördagskväll, igår och idag är inte riktigt mina dagar så att säga. Lördagen var helt okej! Har dock inte gått på någon pw överhuvudtaget. Mår lite dåligt av det. Men mådde inte toppen. Unnade mig en McFlurry Brownie igår för att äta upp mina negativa känslor. Hjälpte ett tag iallafall.
Just nu vill jag bara att det ska hända något på USA fronten. Vet inte riktigt ens vad jag väntar på. Ska på lördag iallafall, innan jag ska iväg för att fira Alice, träffa massor med utbytesstudenter här i Stockholm området. Vilket ska bli riktigt kul! Sen så är det ju Avresehelgen i April med STS i Göteborg. Så det är vad jag ser framimot just nu iallafall. Men somsagt vill att något mer ska hända, något sorts besked om Amerikansk organisation och värdefamilj skulle vara bäst.
 
Måste dock fortsätta vara så aktiv som möjligt i skolan nu innan jag dör föralltis. Puss försök att överleva dagen kära vänner. I'll see you on the dark side.
Kommentarer
Postat av: Jennifer Kreivi

Åh va kul! :) Ja det ska jag, ser att du också ska det så vi ses la där haha ? :)

2013-03-11 @ 22:22:58
URL: http://livefearless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0