FRIDAY!

Publicerat 2013-03-15 kl. 08:44:06 || Life as you know it.
Äntligen fredag igen. Den här fredagen kommer nog inte skilja sig så mycket från förra. Vilket är skönt! Pappa fick dessutom hem en tv från hans jobb till mig igår så den ska sättas upp och den gammla ska slängas ut. Det som dessutom gör denhär mycket bättre är att jag ska kunna koppla in min dator till tv. Vilket menas med att jag kan koppla ihop datorn till tv:n och se Vampire Diairies (bland annat) på stor skärm!! !Hallelulija! Och ett nytt avsnitt kom ut idag. Känner att fredagen börjar helt ok! Slutar dessutom inte så sent, tror jag slutar 20 i ett vilket är jätte skönt!
Tränade ju igår. Dessutom i 15 minus. Så efter den träningen kunde jag varken känna mina fötter, fingrar eller ansikte, plus lite halft köldskaddad på benen. Men det är ju kul! Tur att hästen var fin iallafall och att det gick bra!
Kommentarer
Postat av: julia ''

woop woop Vampire Diaries!!

2013-03-15 @ 10:37:31
URL: http://juliachulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0