How to..

Publicerat 2013-03-23 kl. 17:48:52 || Life as you know it.
<3
Hola mes amigos! Jag gå inte på spanska så vet inte om det stavas så. Håller just nu på att försöka spela in en "How to..." video till median. Jag ska visa hur man kan göra nyttigare chocolate chip cookies. Har aldrig gjort dem förut på det här sättet så vi får hoppas på det bästa! Ska försöka ta lite kort medan också och så ni kan få se det och sen ska ni självklart få se slut produkten. Ska göra en video nästa vecka också. Om vad vet jag inte riktigt, om ni har förslag så säg till. Ska även sätta ihop en video när jag är på Gotland med Mattsson.
Imorgon flyttar vi även hästen till Germerud. Kommer kännas konstigt. Men det kommer nog gå bra. Hon har varit super fin de senaste dagarna och även jätte mysig så det är lite surt men det blir bäst så i slutändan. Tog första galoppen på henne idag ockås. SUPER FIN!! Ååååh, fina fina häst. Kommer nog sakna dig mer än vad jag tror!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0