I want to sail away from here

Publicerat 2013-03-19 kl. 12:14:11 || Life as you know it.
Tisdag, är det konstigt om jag säger "herregud är det redan tisdag??" Känns som måndagen gick jäte fort. Idag är jag hemma sjuk. passa på när jag inte hade så mycket i skolan. Så jag kanske inte hamnar alldeles för mycket efter. Som alla andra sjuka dagar när jag är hemma har jag inte gjort ett dugg. Kollat på serier på min fina tv med datorn. Nu ska jag försöka ta tag i lite plugg. Får se hur det går. Annars antar jag att jag ska kolla på ett till avsnitt av en serie och drivka massor med vatten eller en kopp te. Ska nog börja med att lyssna på musik/kolla serier och måla naglarna. Väcktes av hundarna iallafall runt åtta. Lite senare kom även båda katterna ner. Så kan ju iallafall säga att det är tur att jag har en stor säng så alla får plats. Talk to you later.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0