It's not farwell, it's just a 'see you later'

Publicerat 2013-03-24 kl. 21:00:30 || Dear Diary
Jag älskar dig min fina prinssesa!

Lämnade bort min allra bästavän idag. Såhär eftråt när jag är i mina egna tankar är det jobbigare än vad jag trodde. Om det sen är jag, Elin eller någon annan som kommer ha henne så får personen är riktigt fin vän att ha vid sin sida i vått och tort. Kan ju dock lugna mig med att det faktiskt är Elin som har henne och att jag kan åka dit när jag vill. Men jag kommer sakna henne och vad sjutton ska jag göra med mitt liv nu när jag inte har en häst att ta hand om ??
Kommentarer
Postat av: Elin

Vänta vaaaa, jag trodde du bara skulle lämna bort henne under tiden vi är på Gotland??!?!?!??!! VAD HÄNDER

SV: Du ääääär <3

2013-03-24 @ 23:42:38
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Germeruuud

Jag förstår ungefär hur det känns... Det var mycket svårare för mig också att lämna ifrån mig Loony än vad jag trodde det skulle vara! Fy, klump i magen! :(

2013-03-25 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0