Måndag

Publicerat 2013-03-18 kl. 16:20:52 || Life as you know it.
 
Redan trött på denna vecka, men jag försöker hålla ut. Fick två nya bloggar att länka från i morse vilket var ett plus för dagen, ett annat var att jag fick sluta vid lunch och morfar kunde hämta så var hemma vid 20 över två. Kollade färdigt på "en oväntad vänksap" när jag var hemma och nu har jag pluggat och nästan färdig med det, tar paus från det till lite senare möjligtvis. Ska tända pannan nu och sen kanske kolla på en serie får se. Måste ringa pappa också och åka till stallet. Annars så var den här måndagen, nu när jag tänker efter inte så jobbig. Delar med mig av den fina låten ovan för att få upp erat humr lite också.
Kommentarer
Postat av: Ellinor

SV: Jaaa hoppas verkligen, skulle vara jättekul! :D Kram ps. vilka platser har du?

2013-03-18 @ 16:59:03
URL: http://www.ellinoriusa.blogg.see
Postat av: Ellinor

SV: Omg jag har ju platser typ där!!! Jag har entré A, läktare 1, rad 14 tror jag! :D

2013-03-18 @ 20:58:36
URL: http://ellinoriusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0