Strange

Publicerat 2013-03-19 kl. 21:12:36 || Dear Diary
Känner att jag är on fire idag med bloggningen. Vilket fall som helst så ville jag bara slänga in ett inlägg som har med utbytisen att göra. Och det är det här med länk byte. Aldrig i mitt liv trodde jag att jag skulle sitta och kolla igenom bliviande utbytesstudenters bloggar och se mitt namn på deras länk lista. Mitt namn + USA + vilka år jag är borta. Det gör hela situationen ännu verkligare. Nästan lite små läskigt. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var rädd för det som kommer komma, alla dagar som kommer vara jobbiga, människor som man kanske inte alls matchar ihop med, nytt språk, nytt land, ny kultur, ny mat. Ja allt helt enkelt. Men det som gör hela den här saken bättre är att jag är så otroligt taggad på att få åka iväg så det väger upp rädslan så himla mycket. Absolut jag kommer sakna alla i Sverige, min familj, mina djur, mina vänner, framförallt min klass, mitt rum, min säng. Det suger att jag inte kommer få ta studenten med min klass som jag älskar så otroligt mycket. Men de finns kvar här när jag kommer hem. Våra realtioner sätts på prov. Vilket kanske både är bra och dåligt. Men jag vet vilka som är kvar i slutändan och det är det som är det viktigaste. Det som gör det här även ännu bättre är att jag kommer få nya vänner, en ny familj, egna nya erfarenheter och upplevelser. Jag kommer bli en ny person (förhoppningsvis) åt det bättre hållet och jag kan inte vänta tills allt det här verkligen börjar! TAGGA!
Kommentarer
Postat av: julia ''

<3 klassen <3 hahah

2013-03-19 @ 21:46:58
URL: http://juliachulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0