Stressad!!

Publicerat 2013-03-28 kl. 18:10:49 || Life as you know it.
PM:et inskickat på lektionen, Franska redovisningen färdig, lyckades hålla mig borta från godiset från påskäggs jakten och den senaste en och en halvtimmen har jag sprungit runt i mitt hus och städat och packat och kanske lyckas få sista delarna till min video. Nu tror ajg dock att packningen börjar dra sig mot sitt slut, samma med städningen. Ska packa ihop saker till min lilla prinssesa, då hon ska få bo hos Emil och Gurtan över lovet eftersom vi inte är hemma. Vilket säkert kommer bli bra. Nu, efter jag packat till Banksie, ska jag redigera videon och försöka få upp den sen hoppa in i duschen och efter det fixa det sista. Samt vänta på att Elin ska anlenda.
 
Ännu en gång säger jag tack till att det är besök rekord idag. Vilket jag är SÅ glad över.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0