Thursday

Publicerat 2013-03-21 kl. 21:47:26 || Life as you know it.
#tbt till snart exakt ett år sen. bild över brooklyn klockan fem på morgonen. lagom jetlagade (vet inte om det stavas så men kan inte bry mig mindre) tjejer
Kom på nu att inlägget innan blev ett #ThroughBackThursday inlägg. Lite passande. Och jag tänkte inte ens på det! Nej men ibland så händer det! Som Mattsson brukar säga. Annars då? Skolan var okej. Gjorde inget fram till 10 då jag hade franska. Gjorde inte jätte mycket på den lektionen heller. Sedan lunch. Pannkakor! Ibland lyckas skolan också! Sen en till inte så jätte produktiv lektion, som slutade med att jag hann med tre tåget hem och sen fyra bussen. Vilket var jätte skönt, då jag var hemma samma tid som jag skulle ha slutat. Började kolla på en till Jönssonligan och drack smoothies innan jag bytte om för att åka till stallet och kolla när Germerud tränade A för att på söndag flyttar hon hem till Germerud. Herregud det kommer kännas konstigt. Så nu får snön försvinna (inte bli mer) så jag kan börja gå ut på pw och träna bättre när jag kommer ha så mycket överbliven tid.
 
Anyway. Om man bortser från dagen så har jag sätt att ganska många utbytesstudent bloggar gör presentationer om sig själva, så jag tänkte att vad skulle inte vara en mer perfekt stund att få prata lite mer om mig själv än en sådan?? Jo, ingen. Så ska försöka slänga ihop ett inlägg om det imorgon. Samt.... Inte så mycket mer. Kom inte på något mer att skriva.. I'll keep you updated. xoxo Agnesgirl.
 
Godnatt bloggen.
Kommentarer
Postat av: Elin

"Som Mattsson brukar säga" - hon den där Mattsson säger mycket kloka saker har jag hört!

SV: Hade du inte bestämt dig för något att byta till?
Haha, du går och lägger dig efter Bolibompa du ;)

2013-03-21 @ 23:31:00
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0