Wake me up when everything is ok

Publicerat 2013-03-27 kl. 21:21:32 || Life as you know it.
Oh happy days.
Idag har jag mått ganska bra även fast dagen i sig har varit ganska kaos. Kom till skolan tidigt as usual. Försökte göra lite mer på mitt PM (hat till det just nu) samt redigerade mycket på min video som ska upp innan jag åker till Gotland alltså måste jag göra det imorgon någon gång. Hur ska jag hinna? Sen hade jag iallafall samhällskunskap där vi fick fortsätta arbeta på PM:et, vilket gick helt okej. Dock gav jag upp i slutet av lektionen och ville helst släppa allt och dö. Sen lunch som var helt ok god faktiskt. Efter lunchen hade jag bara sexualkunskap som sista lektion och skulle sluta vid kvart i två. Skulle då få lite hjälp av min svenska lärare med mitt PM och sen komma hem med fyra bussen hade jag tänkt, så jag skulle kunna hinna göra allt som behövdes. Men det blev inte riktigt som planerat. Efter min sista lektion skulle vi ha ett 10 minuter långt samtal med våran rektor och program rektor. Vilket slutade med ett samtal som varade i lite mer än 1 timme och var ganska lite smått mycket kaotiskt. Fick dock äntligen hjälpen av min svenska lärare och sen kunde jag åka hem. Sam åkte med Sara till Tullinge och åkte hem med mamma från Tumba. Åkte förbi stallet och fixade det sista. Konstigt när inte hästen står där. Sen hem duscha, plugga, äta, blogga och ska nu plugga lite till.
Smått stressad. Men ska nog hinna. Skönt att det är sista dagen i morgon och att på fredag morgon åker jag och Elin till Gotland för en vecka och kommer bort från allt. PEACE.
Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jaaa den är super! Hoppas familjen svarar på mitt mail nu :D Lycka till med din! Du kommer säkert få en jätte bra också <3 <3

2013-03-27 @ 21:32:47
URL: http://www.ellinoriusa.blogg.see
Postat av: Elin

PARTYIN PARTYIN YEAH

2013-03-28 @ 00:40:46
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0