What is life?

Publicerat 2013-03-25 kl. 13:50:53 || Dear Diary
Såhär går det när jag pluggar.
Sitter i skolan och hoppas på att tiden ska gå medan jag försöker skriva ett PM till svenskan som ska vara färdigt på torsdag. Går väl lite sådär, då jag varken vet hur man skriver ett PM eller vad jsg ska skriva. Har dessutom slutat och vill mer än något åka hem, men eftersom jag, återigen, bor på landet så kommer jag inte hem fören med bussen som går vid 20 i fyra. Men om jag dock får färdigt ganska mycket nu i skolan kan jag träna och ta det lite lugnare hemma. Vilket är skönt! Dock kom jag på nu att jag har histroia också. Bajs det sög ju. Vill ju helst bara dö nu. Men eftersom att jag inte har något stall att åka till antar jag att jag borde njuta, träna ordentligt (eftersom jag inte måste åka till stallet varje dag och få min dagliga motion) och komma på vad jag ska göra i min nästa video som jag ska försöka hinna göra i veckan också, om tiden tillåter. Men om någon kommer på vad ett liv är så kan ni ju säga till mig så jag vet vart man kan köpa ett. JUSTE om ni även kommer på något roligt/intressant/tråkigt vad ni vill att jag ska göra i nästa video så säg till! Står still hos mig just nu.
Kommentarer
Postat av: Elin

När du får veta var man kan köpa ett liv, will you tell me? Pls.

SV: Ja, så hon kommmer tillbaka hem sen igen???

2013-03-25 @ 16:27:37
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Elin

SV: :OOOOOOOOO

2013-03-25 @ 23:41:08
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0