Brist på ord.

Publicerat 2013-05-19 kl. 17:34:13 || Life as you know it.
 
Jag har ingen aning om vad jag ska blogga om just för tillfället, har JÄTTE mycket saker i skolan som ska vara färdigt den kommande veckan så kommer nog vara ganska tomt på uppdatering. Tog en liten paus i allt pluggande för att uppdater er nu.
Var hos Elina på fest i fredags. Det var jätte roligt. Lite stelt, i början. Men det är det väl alltid? Sen var det riktigt roligt. Så glad att jag har en fin syster som höll sig vaken och hämtade mig även fast hon skulle upp tidigt.
Lördagen så åkte vi till systers slututställning och sen fick jag skjuts till Mattsson, där jag spenderade natten. Kollade Tangeld för första gången och sen på Eurovision. Robin var ju helt klart bäst.
Vaknade idag, åt frukost och fixa oss sen fick jag sällskap till stationen där jag tod pendeln till Hemfosa där pappa hämta mig. Som jag sa lite högre upp så sitter jag och pluggar för fullt nu för att inte ha så stressigt i veckan när mina föräldrar dessutom åker till Gotland. Tack för den liksom.
Måste nu återgå till pluggandet som resten, förutom Hockeyn, kommer bestå av. Hörs om jag överlever veckan. Peace.
Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Jaaarå, det var bara därför jag blev vän med dig. Jag såg dig och tänkte "hon där, hon kommer ge mig massa bra band, hon är en bra investering".

2013-05-20 @ 13:10:09
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0