Koncentrera dig!

Publicerat 2013-05-15 kl. 18:34:04 || Life as you know it.
Varför ska det vara så svårt att bara sätta mig ner och fokusera. Koncentrera mig på det jag ska göra. Skriva talet till svenska, svara på instuderingsfrågorna och plugga tilll naturkunskapsprovet, skriva på franskan, göra en mind map till engelska, hitta ett porträtt till foto. Ingenting lyckas jag göra. Har ett prov, talet, franska text färdig + redovisning och en engelska skrivning nästa vecka. Plus redovisa min film i media produktionen. Jag tror det var allt. Det jag har gjort är att göra färdigt filmen.
 
Jag klarar verkligen inte av att sätta mig ner och fokusera, men jag måste. Skärpning Agnes! Du klarar de sista
veckorna innan lovet. Snart färdig. Om du klarar dig igenom nästa vecka är jag stolt. Fokusera. Det är inte så svårt som du tror att det är. Du måste bara koncentrera dig och inte komma med bortförklaringar.
 
Ååååh snälla någon hjälp mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0