Låt tiden gå fort!

Publicerat 2013-05-02 kl. 16:51:31 || Före USA
STS har uppdaterat sin sida, har kollat runt på bilder från helgen och såg nyheter på STS om Coast to Coast resan i slutet av utbytesåret. Är så grymt taggad just nu på att åka iväg, vill bara åka nu. Få min famlij, veta vilket skola jag ska gå i, vilken stad och stat jag ska bo i. Lägret har bara gjort mig så mycket mer taggad och det enda jag vill prata om är USA och året som kommer komma.  Taggad på New York veckan innan jag ska åka vidare till min familj. Det som skulle kunna göra den veckan bättre är ifall jag och Elin med fler får åka dit samtidigt och vara där tillsammans. Älskar personerna som jag redan har träffat tack vare det här lägret och det här året som knappt har börjat. Kommer sakna alla mina fina vänner och famlij här hemma massor, men dem finns kvar när jag kommer hem. Jag är så redo för det här. Nu ska jag prata med mamma och pappa om Coast to Coast resan och sen ska jag bara njuta av tiden kvar hemma och tagga ännu mer till USA samt försöka träffa mer utbytisar innan resan bär av!
Det som gör det här humöret ännu bättre är att det är sol och fint väder och jag väntar på att Adele ska komma hem så vi kan gå ut och gå. Imorgon har jag en lektion vilket börjar 11.40 och slutar en timme senare. Ska fika med Elin och Emma (två utbytisar) vid fyra och sen gå på bio med Elina och Adele. Ååh, jag är så taggad på livet just nu.
En liten rolig sak som jag kan slänga in här som jag fick reda på idag på svenskan är att min svenska lärare har skärt sig i fingret och gissa när han gjorde det?!!?! När han skulle ta ut kärnan i en avokado. Haha, precis som mig! Så himla roligt, trodde han skojade först när en tjej i min klass frågade vad han hade gjort, men icke sa nicke.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0