One Direction

Publicerat 2013-05-08 kl. 13:23:00 || Life as you know it.
snodde bilden från google.
 
Helt sjukt egentligen, för nästan exakt två år sen satt jag och Adele på våran so-lektion och lyssnade dessa killar när de var med i x-factor. Ingen skiva släppt, inga egna låtar, ingen miljon följare på twitter och nästan ingen visste om dem. Den allra första låten jag hörde med dem var 'Chasing Cars'. För nästan exakt två år sen såg jag dessa killar för första gången i Stockholm. Det var inte tusentals människor, tonårstjejer som stod utanför deras hotell, studio och sjöng deras låtar. Det var bara 10 tal tjejer som sjöng deras covers. När skämt som kom från deras första video diaries faktiskt var roliga. När inga fanfics var skrivna och när hopp och drömmar faktiskt fanns.
Nu två år senare får jag äntligen höra dessa killar live. Det är idag det gäller. Att se Justin Bieber live gjorde så att jag fick spring i bena och bara ville skrika, det var något av det största jag, i mitt snart 18 åriga liv har vart med om. Men nu att se dessa killar live på deras ANDRA tour, när man vart där sen första början. Vet allt som hänt och hur det egentligen står till, det är något. Något jag inte ens kan sätta ord på.
Tack för två galna, ledsna, deppiga, glada, lykliga och alla andra känslor som finns, år.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0