Sista franska lektionen, för all framtid.

Publicerat 2013-05-28 kl. 09:19:37 || Life as you know it.
Idag har jag min allra sista franska lektion någonsin! Om jag så känner för det. Ni vet inte hur skönt det är. Som jag har längatat till denna dag sen jag typ började med franska. Franska, som ni kanske har märkt, har inte vart mitt favorit ämne i skolan någonsin. Har nog mycket att göra med att jag faktiskt är så himla dålig på det. Förstår nada, vilket göra att jag inte ens orkar försöka. Så det ska bli så skönt att inte behöva tänka på det något mer.
Egentligen har jag en lektion på torsdag också, men den behöver jag inte komma på eftersom de ska prata om praktiken i trean. Så ja! Hallelulija! Detta ska firas! Hur vet jag inte än, men på något sätt ska det firas!
 
Idag blir dessutom ett ämne till färdigt. Nämligen historia. Har sista lektionen idag också. Samt sista lektionen med en av de bästa lärarana jag någonsin har haft. Känns ju lite sorligt men samtidigt skönt.
Guys vi är snart där! Sommarlovet är snart här. Let's do this poo!
Kommentarer
Postat av: Elin

WE'RE ALMOST THERE, WE MADE IT

2013-05-28 @ 12:46:06
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0