#TBT

Publicerat 2013-05-16 kl. 20:30:20 || Life as you know it.
den här påsätt och vis är en ledtråd till  "överraskningen"
Kanske ska försöka göra det som en grej, #TBT. Prata om minnen, eller något från tidigare. Anyway. Åkte efter skolan och köpte lite saker på H&M med Elin. Efter det åkte jag till pappas jobb och väntade på att han skulle arbeta färdigt. Passade då på att plugga lite. Har inte gjort det nu medan jag vart hemma. Men måste väl försöka få någonting gjort. Men om vi ska återgå till #TBT så kollar jag just nu på första säsongen av Vampire Diaries. Hade tänkt att jag ska kolla om på alla säsonger. Hade tänkt att jag skulle plugga, somsagt, medan jag kollar. Vi får väl se hur det går. Jag ska försöka iallafall.
Peace
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0