we don't wast no precious time

Publicerat 2013-05-29 kl. 20:37:17 || Life as you know it.
 
När Adele beordrar mig att blogga, då är det dags att blogga. Men bloggade ju faktiskt igår så, så länge behövde ni inte vänta. Har inte så mycket intressant att blogga om, förutom att det är 29 maj idag, (nära och kära förstår, hint videon ovan), min fina fina vän Mattsson fick träffa Oskar Linnros idag, jag har lärt mig åka longboard och hoppas massor på att jag och mina vänner kommer iväg ner till Skåne i sommar för att kampa, chilla och åka. Avslutnings kläder är nästan helt färdigt och jag har en uppgift kvar att redovisa. Vad mer, vad mer? Jag ska snart hoppa in i duschen för att sen baka till min svenska lektion som jag lovat att göra. Vill gå på Adrian Lux imorgon på Grönan men har inte pengar för det. 
Vad mer vill du att jag ska uppdatera om Adele?
Mitt humör har vart på topp de senaste dagarna och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har somsagt inget intressant att skriva om. Ska försöka göra en video snart. När jag orkar :) Försöker till helgen iallafall!
Kommentarer
Postat av: Elin

TAKE A WALK ON THE WAHHH SIDE

SV: Alltså det är helt sjukt, fattar det inte själv. Börjar ju fan gråta av att tänka på det. Jag har träffat Oskar, och inte bara det - jag har KRAMAT honom?! Men tack tack tack <3

2013-05-30 @ 22:04:47
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0