Football game

Publicerat 2013-10-19 kl. 19:14:38 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Hejsan bloggen! Igår fick jag äntligen kolla på football igen! Älskar amerikansk fotboll! Jag kommer bli en sån där galen fotbolls mamma! Men det är så otroligt kul och intressant och det var så otroligt kul att spela powderpuff och nu förstår jag mera av sporten också! Åååh jag älskar't!
Dock så spelade mitt lag väldigt dåligt och vi fölorade ganska stort. Men det gör inget. Fick fortfarande kolla. Såg inte hela matchen för det var jätte kallt och jag och B höll på att frysa ihjäl. Men vi fick se det mesta av den. Vi hade några riktigt snabba runningbacks (tror jag dem spela). Men ååh jag älskar det. Kan säga det en gång till. JAG ÄLSKAR AMERIKANSK FOTBOLL! Vi ska inte överreagera nu, men det är riktigt kul!
Dock så saknade jag Red Bank och alla männiksor ännu mer när vi satt på läktarn och kollade. Men nästa fredag och helg smäller det. Längtar så in i bomben! Vi ska nämligen åka tillbaka till Red Bank och kolla på deras sista hemma match och sen sova hos Marie efter, vilket funkar hur bra som helst för mig, tror även vi åker tillbaka till henne på lördagen efter vi vart på ett kalas. Och somsagt jag är så taggad och kan knappt vänta!
 
Känner att detta inlägg inte makes so much sense. Men i guess that's ok. Idag har vi inte så jätte mycket planerat. vi skulle egentligen åkt på en school field trip men vi hade ingen skjuss hem efteråt och vi var så genomfrusna och trötta igår så vi strunta i det och tog en till sovmorgon. hehe. Men det var behövligt. Idag, ska vi åka in till Dunlap en snabbis för att fixa några ärenden. Men innan det ska jag skypea med Emma, eftersom att hon glömde bort det och valde att göra läxorna istället. Tack för den Emma. Nej, riktigt så var det inte. Hon hade sen träning och kom hem senare och hade massor med läxor att göra samt att fixa inför nästa dag. Så jag förlåter henne. Ska ändå prata med henne idag. So it's all good.
Imorgon ska vi åka till en pumpkin patch med våran LC, jag ska även försöka prata med henne om en sak. Får se om jag fegar ur igenom eller inte. Jag hoppas på inte för det skulle vara bättre för mig, men man vet ju aldrig.
 
Anyway, jag ska se om jag hinner slänga på mig lite kläder innan jag ska prata med Emma. Så jag är helt färdig för att åka sen! Peace out people, sorry för ett jätte osammanhängade inlägg. Men ungefär såhär mina tankar ser ut nu för tiden!
 
Kommentarer
Postat av: Sara

Vet att du klara det Agnesiii!

2013-10-20 @ 10:34:29
Postat av: Oscar

Sweet! då får du förklara lite regler i sporten sen när du kommer hem då!:)

2013-10-21 @ 14:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0