Hello school..

Publicerat 2013-10-22 kl. 04:09:44 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Såg kalavagnen här om kvällen och tänkte på dig då, Pappa. Försökte även minnas hur man såg stjärnan som du visade mig och Adele för massor med år sen. Som hon minns men inte jag. Hoppsan. Saknar dig massor, Pappa. <3
Nejmen, ser man på. Min kära bror har också hittat till kommentarerna! Och jag ska lära mig allt jag kan så jag kan kick your butt när jag kommer tillbaka till Sverige. Iallafall i att kasta den. Hehe. Syster, ja skypea kanske i helgen. Möjligtvis söndag, du vet busy busy life. HANNA!!! Aaah, det var awesome! VI måste göra det igen!!!! Mattsson, well thank you, I think so too.
 

Kära blogg. 
Idag har jag vart i skolan. Skoldagen i sig har vart helt okej. Att gå upp tidigt imorse därimot var inte helt okej. Usch och fy och blä säger jag bara. Kallt var det också när vi skulle gå till bussen. Men man vaknar till ordentligt iallafall. Under engelskan gjorde vi inte så mycket, samma sak under us history. Mellan dem två klasserna sprang jag på toa, medan jag stod och väntade på att en skulle bli ledig hör jag bredvid mig två  tjejer prata, jag kollar lite på dem och en tjej står och kollar på mig och säger "omg she's so beautiful. She's so pretty. I love her shoes" osv. Inte för att skryta eller så, haha. Nej jag skojar bara. Och ja, jag hade mina nya vans på mig! Roliga var att hon sa det aldirg till mig utan bara till sin vän, så tillslut sa hennes vän, "we like your shoes" Och det var det med det. Haha. Under lunch hände inte så mycket. Samma med horse sci, vi satt i klassrummet och prata, gick en snabbis ner till åsnan som nu har fått sällskap av två gätter, alla mina favorit djur samlade på ett och samma ställen. Tur att det inte var får iallafall... Gillar min horse sci klass för har härliga människor och känns som inga problem i världen finns i den klassen. Matten var väl som matten är... Hemsk. Men försöker stå ut i åtta veckor till. Hur nu det ska gå.... Kanske måste byta?
 
Anyway, när vi kom hem så gjorde jag snabbt lite läxor och åt lite, innan vi åkte vidare mot Chattanooga. Ny dator till B stod på schemat. Vi hittade en och gick hem nöjda och glada. Stannade till på Wendys och åt en god middag (faktiskt salad) innan vi åkte hem. Trött som få och vill inget annat än att sova och gråta lite, (känner för att gråta, du vet mamma en såndär gång när man bara måste gråta för att gråta av sig).
 
Imorgon väntar en ny dag och detsamma i skolan, basically. Haha. Nu ska jag sova. Vi hörs imorgon! Godnatt <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0