School

Publicerat 2013-10-02 kl. 18:05:06 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Are in school so don't have the swedish letters. Will try to make it work in some way. Or you just need to understand without them. Im to lazy to write the whole post in english. 
Svar till alla som kommenterade. Ska forsoka fota imorgon eller liknande runt om i skolan osv. Eller pa fredag, har match imorgon sa da ska vi ha vara match trojor pa oss. Men ska forsoka fixa bilder snarast! 
 
Ar iallafall somsagt i skolan, har media. Men eftersom jag ar fardig fick jag anvanda datorn lite. Kanns bra. Efter detta har jag matte. Ser somvanligt inte fram emot det. Men vad forvantade ni er, egentligen. Efter skolan har jag fotbolls traning, men lite kortare an vanligt. Plus vi slipper springa lika mycket idag, vilket gor min dag mycket battre. Efter traningen ska jag ata middag med min local coordinator pa tacobell. Omnomnom. 
Sen hander inte sa mycket mer. Uppdaterar er nar jag ar hemma igen. 
Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är en local coordinator? Du och dina engelska ord.

2013-10-02 @ 21:55:00
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0