Segt..

Publicerat 2013-10-12 kl. 02:25:36 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Vanlig morgon medan vi väntar på bussen.
I know that everybody is confused. Men hoppas att videon hjälper lite och annars så får vi pratas vid någon annan stans så ska jag förklara! (försöker ladda upp videon men det är såååå segt. Men håll ut!)
 
I torsdags eller onsdags, btw, så hade vi homeroom som jag berättade om och under B's homeroom så sa en kille till henne att en kille som heter Cody tyckte om mig. (ord har väldigt mycket annorlunda betydelse här än vad det har i Sverige) och fram till idag har jag inte rikitigt vetat vem det var så det var men ja. Vi kommer till vad jag vill komma till snart.
Idag var vi i skolan, under första lektionen hade vi en volleyboll match mellan lärarna och några seniors. Så vi gick och kollade på den. Otroligt tråkigt faktiskt så det var inget speciellt. Juniors och Seniors gick och hade ett litet informations möte i Aulan om lite som händer i skolan osv. Jag satt och pratade med några killar som går i våran skola och här var Cody med. Killen som tydligen gillade mig. Lite kul och han var väl söt. Tror att många killar och tjejer här kunde vart så himla mycket sötare om de klädde sig och stylade sig lite annorlunda. Under second period så hade jag us history. Hade ett prov och sen pratade vi lite om populära filmer som kom ut under  40-talet. Hade även en brandövning. Hela denna dag har vart riktigt chill och konstig. Iallafall gjorde övningen och sen hände inte så mycket mer. Somsagt det var ganska chill. During lunch så satt vi och pratade lite med en tjej som har engelska och us history med mig, och sen gick vi lite tidiagre för att hinna med att gå på toa och gå till skåpet innan bussen till den andra skolan kommer.
Vi var bara fyra stycken i min horse sci klass idag för de andra var på en field trip till något ställe jag inte riktigt vet var, så vi kollade på en film och fick komma upp med 10 frågor. Inte så svårt. Alla tjejer fick dessutom sluta lite tidigare för några killar hade vart otrevliga mot busschaförren påvägen dit. (alla tjejer och killar åker i två skilda bussar. Samt i skolan får man inte göra mer än att hålla varandra i handen) Så påvägen hem hade vi bytt buss. Väl tillbaka i skolan så hade vi något som kallas break. Alla elever samlas i the gym och bara chillar. Lite konstigt. och onödigt men men. Jag gillade det. Hade jätte kul under break, satt och pratade med massor med folk. Och killen som hade sagt till B att cody killen tyckte om mig frågade mig om jag tyckte om honom för Cody hade tydligen bett honom att fråga det. Haha, söt. I was like "well i don't know him så i don't really know" för liksom jag har gått i den här skolan i en vecka och hälsade på honom i onsdags och jag har aldrig haft ett samtal med honom liksom. It's a bit weird.. Men men. Lite sött.
På matten så hade vi tydligen ett prov. Eftersom jag inte visste om det hade jag inte pluggat så det matteprovet gick ju åt skogen. Sen äntligen fick jag sluta!! FALL BREAK NÄSTA! 
 
Bussresan hem var lite längre än vanligt. Annars gick den bra. Väl hemma har jag itne gjort så mycket. Umgåts med George och bara tagit det lugnt. Har pratat med folk från min skola också. Ska kanske göra något med två tjejer någon gång och imorgon ska vi ha en liten bonfire som George fixat. Hon bjöd in en kille som jobbat fö rhenne som går i våran skola. Så det kan bli trevligt.
På söndag så ska vi åka till Atlanta, för att George ska göra något där och vi ska shoppa. Hehe, mamma och pappa *blink blink*. Annars har jag inte jätte mycket mer för tillfället. Försöker med videon och den kommer upp så fort som. Puss älskar er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0