Shoppin, shopping och lite mer shopping.

Publicerat 2013-10-14 kl. 04:01:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Så till svar på alla kommenatarer, det blev visst lite mer snurrigt efter videon. Jag bor fortfarande i Tennessee, bara 45 min bort, men det är över en tidzon gräns. Jag bor fortfarande med Beatrice, hon kanske skulle åkte till Nebraska men valde att stanna här! Hoppas det hjälpte lite mer.
Mormor, det låter som du har haft det mysigt!
 
Ledsen för ingen bloggning igår, men jag glömde helt bort. Gjorde ändå inget speciellt. Åkte till wal-mart en snabbis på förmiddagen och handlade lite. Sen underdagen gjorde vi verkligen ingeting. Finns inte så jätte mycket att göra. På kvällen därimot hade vi en liten bonfire och grillade marshmellows och gjorde smores. Omnomnom  säger jag  bara och det var otroligt mysigt att bara sitta runt elden.
 
Idag då? Idag stod klockan på sju, upp och hoppa och göra mig i ordning till att vi skulle åka till Atlanta. George och hennes pojkvän skulle på något födelsedags kalas så de släppte av oss vid mallet. Inte bra ska jag bara säga. Vi började med att sätta i oss en god lunch från subway, sen försvann nästan alla mina pengar efter att jag var inne i första affären. Ett par vans och en mysig tröja rikare. Gick vidare till våran all time favorit affär och kom hem med en t-shirt rikare. Ska tillbaka dit och bara spendera pengar där. Älskar deras kläder. Efter att fått lite påfyllning på kortet gick vi vidare och det slutade med att jag kom hem med två till tjocktröjor och 7 par troser mer. Och en väldigt pank Agnes. Hoppsan. Men man vet aldrig när man kommer dit igen. Plus behövde lite lycka i kläder efter allt som hänt. Köpte mig en smoothie också. Är så otroligt nöjd med alla mina köp och framförallt mina skor. Ska visa bättre bild någon annan dag, men de är dem finaste någonsin! Så kär.
 
Eftersom att jag har fall break nu och inte behöver gå upp halv sex imorgon ska jag försöka vara uppe lite längre än till nio och hoppas på att jag kan sova till lite längre än halv sju imorgon! Nu ska jag nog gå och borsta tänderna och sen kolla på film med B.
 
Ha en bra ny vecka Sverige så hörs vi snart igen! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0