Soccer practice is getting somewhere.

Publicerat 2013-10-02 kl. 00:40:44 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 
Syster. Jag saknar dig med? Och happy placet kan du få se någon gång nästa vecka om det är okej för Jody. Men jag har en plan. Väskorna är de ovan. Bilderna är inte så bra men i did it for you! Elin: klart vi kan. Vi hittar något mysigt ställe som vi kan gå till efter skolan, eller ja efterskolan för mig och du får bara komma dit. Standard. typiskt killar. haha.
 
Håller på att somna, men måste plugga och äta middag. Skolan har vart bra idag. Blev kallad gorgeous idag, ni kan gissa från vem. Men det gjorde min dag. Även fast det är för att vara trevlig osv. Men gorgeous är typ det bästa ordet någonsin och jag älskar det. Folk kan fortsätta kalla mig det om dem vill, ni vill. Hände inte så jätte mycket mer. Blev färdig med min reklamfilm i media, har kommit en bit på min sak i art. På matten sjöng vi en sång. Min lärare är underbar. Han är så himla rolig.
Efterskolan var det soccer practice. Sprang mycket, hatar att springa. Men min kondition är bättre än vad jag trodde. Samt med en läskig coach som skriker på en vågar jag inte pausa. Första delen av träningen gick piss och jag var så arg på mig själv och var nära på att ge upp där och då (istället för här och nu) Men i ridningen ifall det går dåligt måste man släppa det och bara börja om annars rider man otroligt dåligt. Så sa åt mig själv att bara släppa det och börja om, pull myself together och verkligen försöka. Och efter det gick det bättre. Sista 40 minuterna spelade vi match spel. Bästa jag spelat faktiskt. Känner mig inte lika nervös inför att få spela på torsdag. Dock nervös över att det är senior night så mycket folk kommer vara där. Tror jag. hjälp. Men det ska nog gå bra ska vi se!
Jody hämtade oss efter träningen, vi åkte förbi hobby lobby för att sen åka hem. Jag åt något litet innan jag hoppade i duschen och hamnade sen här. Ute i happy place med datorn och plugg framför mig. (blogg) Så nu ska jag plugga lite innan det är dags för middag och sen sovdags. Håller på att somna stående.
 
Btw, detta är väl mesta dels till familj och vänner men även alla andra som läser. Är det något speciellt ni vill att jag ska visa? Hur något ser ut eller liknande? Jossan ville se happy placet (om jag får ska jag visa det) Julia ville ha mera videos, det kommer! Och Adele ville se kläderna i skolan. Hoppas jag visat det annars säg till. Så om någon annan vill se något säg bara till.
 
Ha det bra sverige! KRAM
Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill se hur din outfit ser ut i soccer och power puff.
Får du visa lite hur det ser ut runt omkring där du bor?
Var det två väskor eller en med fram och baksidan?

2013-10-02 @ 08:03:03
Postat av: mamma

Hmmm ser att det var två väskor!
Har fixat skype jag med så då kan vi skypa igen!

2013-10-02 @ 08:04:40
Postat av: Syster

Me like!

Hallå! Jag vill se allt! Skolan, vart du bor, ditt rum, vad du har på dig i skolan, tränigskläderna, vilka du hänger med, killen som uppenbarligen raggar fett på dig (HANDS OFF), vad du äter osv...Och videos! bra med videos! Film från skolan? filma när du är i skolan?

2013-10-02 @ 08:46:07
Postat av: Adele

Jag vill också ha mer videos!!! Å jag vill se dina vänner!! Å seniorn ;) å din skola, ditt skåp, och till sist ditt hus!!!! <3333333

2013-10-02 @ 09:20:53
Postat av: Elin

Jag vill seee aaalllt, Agneeees. <3

SV: Haha, jag kommer mer än gärna dit. Lär ju inte ha något för mig i alla fall. *hosthost* Arbetslös *hosthost*...

2013-10-02 @ 21:54:15
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0