Soccer game

Publicerat 2013-10-04 kl. 03:26:00 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
 Det här är jag, Elliott(också en av de snällaste människorna någonsin) och Beatrice!
Hej sverige, ledsen för det lilla uppehållet, om det ens räknas som det. Om annat kanske det kommer bli ett nu under helgen framförallt. Mycket saker händer och jag måste bara fösöka få mitt huvud runt det och komma på rätt spår samtidigt som jag ska njuta av allt här.
 
Skolan idag gick bra. Emotional och mycket fina människor i min skola. Fler än vad jag någonsin trodde. Super fina lärare som jag gillar så otroligt mycket. Vill inte säga vad som händer för mycket. Men kan helt enklet säga att det var emotional.
Efter skolan åkte vi förbi AT&T store för att få ett amerikanskt simkort till min iphone. Men väl hemma så gick det inte alls som min opperatör i Sverige sa.. Blir så less. Vill bara att allt ska funka. Hemma skypeade jag med mamma och pappa samtidigt som jag försökte med min telefon. Efter ett tag kunde jag inte prata svenska längre så pratade engelska med dem.
Runt halv fem körde Jody mig och B tillbaka till skolan för min fotbolls match! Fick spela de sista minuterna. Spelade otroligt dåligt och var sjukt nervös. Men jag hade otroligt kul och det är ett himla fint lag det där. Vi vann med 4-0 go lions!! Motståndat laget spelade riktigt fult och domaren gjorde inget mot dem, men så fort vi inte ens gjorde fel fick de frisparker och allt möjligt. Efter ett tag kom iallafall ett gult kort upp till motståndar laget. Tack för den! Lite sent kanske. Efter matchen stanna jag och pratade med massor med folk. Jody var lite sen så tillslut var det bara jag, B, min extra coach (vad kallar man det) seniorn och sen kom en annan tjej från mitt lag. En helt underbar liten tjej! Älskar henne! Jag stod och pratade med seniorn ett tag, eller ja tills Jody kom. Sweetest person ever. Han är hur snäll som helst.
Är inte lika rädd för min coach längre heller, passar ju lagom bra nu. Suck..
 
Anyway. Mycket mer har inte hänt. Det var jag och Marie på bilden i förra inlägget. Bilder på det andra kanske dröjer lite, pga allt som händer. Berättar mer sen när allt är färdigt! PUSS sverige, nu ska jag sova för ännu en emotional dag i morgon!
Kommentarer
Postat av: Elin

Vad händer!??!? Får ni inte vara kvar hos Jody!??!?!

2013-10-04 @ 12:28:42
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Mormor

Du skriver så snabbt o mycket så jag riktigt ser hur fingrarna dansar på tangenterna!! Lite avis faktiskt !!
Här blir det mer o mer höst men fortf +1-+12 om dagarna o av o till nattfrost. Det är ju faktiskt varmare än vanligt I oktober iaf..lÄr på landet med barnen o Emil har fotbollsturnering I småregnet. Han gillar att vara målvakt ?? Obegripligt med tanke på hur dom kastar sig o dråsar I backen.. På tisdag far Ninna o jag till Småland för att stänga däro det kan nog oxå bli härliga dagar. Verkar som om du är som fiskan I vattnet o klarar det mesta.- Överraskad ? Inte jag I alla fall. Kramar så länge M :))

2013-10-05 @ 13:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0