Sunday funday!

Publicerat 2013-10-21 kl. 04:19:06 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Detta är jag och min pumpa, Jack.
Vet inte hur många gånger jag har använt mig av den rubriken men än idag så stämmer det! JAg har vart busy busy all day och på farande fot. Men det har vart kul och har fått både ett och annat gjort.
Vaknade runt tio. Åt hemmagjorda, nyttigare, pannkakor till frukost. Dem var jätte goda. Fixade iordning mig. Blev hämtad av min LC och hennes familj vid tolv. Vi åkte två timmar bort till en pumpkin patch. Där vi åkte ner för en ruchkana(stavning på denna????), sprang i ett stort hjul, tappade bort oss i ett majsfält (KAN NÅGON MEDDELA MIN KÄRA KUSIN HANNA OM HON INTE LÄSER DETTA SJÄLV?) åkte på en vagn till ett the pumpkin patch och valde ut en egen pumpa. Allt detta, tror mig det är mer och tog längre tid än vad det låter, gjorde vi på fem timmar ungefär. Det var riktigt kul och jag har så roligt tillsammans med min LC's familj och hennes exchange student Chloe. Även deras kompisar var med som var jätte trevliga.
Efter vi var färdiga här åkte vi och köpte pizza och tog med oss det till en park där vi spenderade resten av kvällen. Det var hur mysigt som helst. Och för alla som vill veta! Jag pratade med min LC. Vet inte riktigt om det gick som jag ville men gjorde det iallafall!
 
Jag kom hem för någon timme sen och pratade ett tag med george, innan vi gjorde iordning lunch för imorgon. För återigen står klockan på 05.25 och det är dags för skola... Önska mig lycka till. Haha. 
 
Trodde detta inlägg skulle bli längre, men detta är ungefär vad som har hänt. Har massor med bilder att redigera, så det kommer snart. Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. Godnatt på er! Hoppas ni haft en bra helg och den nya veckan blir bra. Puss
Kommentarer
Postat av: Syster

Sa du allt till din LC som d ville säga? Förstod hon? :)
Skypea, uppdatering?

2013-10-21 @ 08:57:34
Postat av: hannaa

ååh hanna vill också majsfält

2013-10-21 @ 13:29:52
Postat av: Elin

You're going to have beautiful babies!

2013-10-21 @ 23:45:07
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0