Thursday, Torsdag.

Publicerat 2013-10-18 kl. 02:54:05 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
Hejsan bloggen. Hejsan Sverige. Hey America. Ledsen för lite dåligt med skriv inlägg här ett tag. Men det har inte hänt så mycket. Inte hänt någonting alls faktiskt.. Den senaste veckan har jag inte gjort ett endaste dugg och jag är återigen i denna svacka som jag ogillar (hatar är ett starkt ord men det är nära inpå) något så otroligt mycket. Vill inte vara här. Vill vara där jag var för några veckor sen där det kändes som jag kunde mötas av hela världen och inte krascha. Well, I was wrong. Jag är påväg att krascha, mayday mayday. Inte riktigt så allvarligt är det kanske. Men vill fortfaranded må så bra jag gjorde för någon vecka sen.
Men antar att allt ligger i mina händer. Det är jag som gör vad året ska bli till? Hur min tid ska spendera? Kanske.
 
Anyway, sorry för a bit depressing inledning. Ska ändra på det nu. Igår körde Geroge oss till min LC's danse studio. Vi kollade på en lektion hon hade för en grupp kids. Det var faktiskt ganska kul. Efter det var färdigt så åkte vi hem till henne för att träffa resten av hennes familj och äta middag och för senare ha en sleepover. Vi kollade på skräckfilm som var dålig, kollade på grease. Åt gott och sov obekvämt. Jag har även skaffat pojkvän.
Låt oss nu ta detta lite mer detaljerat. Antar att många vill veta om den sista meningen ovan?? Så efter hennes lektion var färdig satte vi av emot hennes hem. Väl hemma hos henne så sa vi snabbt hej till Chloe och hennes ena son, innan jag blev iväg dragen för att kolla på hennes yngsta sons bilar. Även min såkallade pojkvän. Haha. Han är fyra. Sötaste ungen i världen. Ni vet han jag skrev om förut. Som jag hade blivit bästa kompis med?
Iallafall, han hade vart jätte glad över att jag skulle komma och sova över och sagt att jag var hans girlfriend. Så jag har skaffat pojkvän. Han har klängt på mig hela tiden den senaste dagen. Igår vid matbordet "skrämde" han mig och jag gjorde ett ansiktisuttryck och fick "you're so cute" tillbaka. Och imorse vid frukosten fick jag "Agnes, i love you" och sen innan vi åkte idag fick jag en (läs några) puss/ar på kinden. Haha, så nu vet ni. Jag är i ett seriöst förhållande med en fyraårig. Hur creepy det nu än låter.
 
Iallafall, vi åt middag och satt sen och spelade lite kort och pratade lite. Innan barnen gick och la sig och vi (Jag, B och Chloe) satte igång film och snacks. Först kolllade vi på "the cabin in the woods" en riktigt dålig skräckfilm! Efter det satte vi på "Grease" jag somnade runt mitten av den och vaknade till de bästa delarna i slutet igen. Vi somnade runt halv ett. Vaknade imorse runt halv nio av alla barn. Möttes av en stor kram från både min "pojkvän" och hans storasyster. riktigt härliga ungar! Vi åt Svenska(franska) pannkakor/crepes till frukost och spelade lite kort och spel efteråt. Kollade även på en film och bara umgicks massor innan vi åt sen lunch och bytte om för dans.
Åkte tillbaka till min LC's dansstudio och var med på hennes lektion idag. Det var svårt, riktigt svårt. Men kul. Och för att vara första gången tycker jag väl att det gick ganska bra. Min LC körde hem oss efteråt och vi var hemma runt halv sju. Och jag har nu ätit lite och kollat runt på fb. Ska snart hoppa in i duschen en snabbis innan jag ska skypea med Emma. Som jag saknar den människan. Ska bli skönt att få prata av sig med en annan svensk utbytesstudent.
 
Och till er som ville veta, bröt ihop totalt när min syster kom upp på min datorskärm. ÄLSKAR DIG SYSTER. tack för kommentarerna också!
Kommentarer
Postat av: Elin

Haha äsch då, det är bara 14 års skillnad! Det är ingenting! Kör hårt!

2013-10-19 @ 00:10:56
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0