Working phone!

Publicerat 2013-10-09 kl. 23:38:25 || Mitt liv i Chattanooga, Tennessee
mina naglar jag gjorde i lördags!
Elin: klart jag kommer klara mig. På ett eller annat sätt! Och klart du kommer klara dig också! Jag vet att du kan det! <3
 
Äntligen har jag fått min svenska mobil upplåst och en fungerade iphone i Staterna. Måste dock bara åka och betala den och efter det har jag fri text, fri ring och 2gb surf. Bättre än inget på internetet! Så familj och vänner, om ni skulle behöva/vill ha mitt amerikanska nummer hör av er här eller på fb så fixar vi det.
Skolan idag har vart lite upp och ner. Försöker se saker att se fram emot. En lektion jag ser framimot är min Horse sci. Många härliga människor. Och vi gör typ ingenting. Fick en fin liten blomma idag av en kille i min horse sci. Haha. Hade homeroom, vilket är samma sak som advisary. Vet inte riktigt vad något utav det är. Men hade det iallafall. Fick en jätte deja vu eller flashback idag under tiden jag var i homeroom. Läskigt!
 
Sen har det inte hänt så mycket mer. Har matte läxa och lite plugg till ett test till us history imorgon. Ser inte framemot det alls. Men vi hoppas på det bästa. Annars är det faktiskt inte jätte mycket mer. Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Skolbussen är piss och tar lång tid.
 
Försöker verkligen att komma in i allt här, men somsagt det är svårt. Och jag vet inte. Mycket blandade känslor och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen atm.
 
Hörs senare Sverige. Love you!
Kommentarer
Postat av: Elin

<3

Jag vill ha ditt amerikanska nummer, om jag får förstås!

2013-10-11 @ 00:43:57
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Elin

SV: Har ingen bild från själva insparken igår, men har en från när jag provade klänningen förut. Kan lägga upp den imorgon!

2013-10-11 @ 00:46:23
URL: http://geniet.blogg.se
Postat av: Germerud

Agnuuus, de kommer bli bra! Nu har du ju internet på mobilen så då kanske bussen blir lite roligare?
Jag hänger inte riktigt med om vart du är eller någonting! Update me!
Miss you<3

2013-10-11 @ 09:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0